E-mailing

E-mailing to jedna z najpopularniejszych form marketingu bezpośredniego i najskuteczniejsze działanie reklamowe w internecie. W prosty sposób pozwala dotrzeć do sprecyzowanej grupy docelowej – obecnych lub potencjalnych klientów.

E-mailing to dostarczanie drogą mailową wszelkiego rodzaju listów reklamowych: katalogów produktów i usług, kuponów zamówień, informacji o ofercie, promocjach, nowych produktach. Wystarczy kilka kliknięć myszką, aby oferta Twojej firmy znalazła się w skrzynce odbiorczej kontrahenta.

Nieograniczone możliwości e-mailingu przyczynią się do stworzenia idealnej wiadomości, która z pewnością nie trafi do kosza odbiorcy. Precyzyjnie określona grupa docelowa, przypuszczalnie zainteresowana daną ofertą, pomoże w uniknięciu potraktowania wiadomości jako SPAMu.

Temat – chwytliwy, ale nieprzerysowany i nieirytujący, wpłynie na wzrost zainteresowania mailem.

Personalny przekaz nadawcy sprawi, że wiadomość zostanie chętniej odczytania.

 

E-mailing – e-korzyści:

  • Szybkość w dotarciu do celu – wiadomość trafia do odbiorcy w ciągu kilku sekund.
  • Mierzalność efektów – wyniki skuteczności przekazu reklamowego sporządzane są w postaci statystyk.
  • Wszechstronne dopasowanie – precyzyjnie zdefiniowana grupa docelowa, wybór obszaru, na którym zostanie przeprowadzona akcja.

with Spread Parameter plugin by YD Wordpress Development