Planowanie lokalizacji nowych oddziałów

Rozwiązania geomarketingowe pozwalają na planowania lokalizacji i analizę zasięgów. Umożliwiają zaplanowanie i rozmieszczenie punktów sprzedaży w miejscach, gdzie mają największy potencjał rozwoju. Uwzględnianie danych socjodemograficznych pomaga w lepszym zobrazowaniu możliwości sprzedażowych i marketingowych danego regionu, ze względu na potencjalnych klientów i wysokość zainteresowania danym produktem lub usługą. Geokodowanie pozwala analizować rynek, wskazać obszar działalności konkurencji.

Działania z zakresu geomarketingu dają możliwość znalezienia białych plam, tzw. white – spots, w swojej sieci dystrybucji , określić obszary zasięgów – catchment area swoich fili i sprawdzić czy obszary te nie kanibalizują się – nakładają się na siebie i pochłaniają swoich klientów.

Baza danych Panorama Firm jest najlepszym doradcą, pomagającym w planowaniu lokalizacji nowych punktów. Dane z bazy staną się podstawowym składnikiem Twojej mapy.

with Spread Parameter plugin by YD Wordpress Development